Чому в моєму особистому кабінеті не зазначені доступи, адже я є користувачем інших застосунків (для онлайн-запису на прийом до лікаря тощо)?

У вашому особистому кабінеті відображаються лише ті е-кабінети пацієнтських інформаційних систем (ПІС), які пройшли тестування та були підключені до центральної бази ЕСОЗ і здійснюють обмін даними з нею.

Якщо застосунок, яким ви користуєтеся, не підключений до ЕСОЗ – він не має доступу до ваших персональних даних в ЕСОЗ і не отримує жодної інформації з системи.

Жодна інша система чи застосунок, окрім підключених ПІС, не має доступу до даних, що зберігаються в ЕСОЗ.

Тому, пацієнтські сервіси, які ви використовуєте, але які не підключено до центральної бази даних ЕСОЗ – не можуть та не будуть відображатися в переліку систем, яким ви надали доступ. 

Перелік підключених до центральної бази даних ЕСОЗ ПІС ви можете побачити на порталі за посиланням. 

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?