Що передбачає доступ, який я надаю електронним кабінетам ПІС при авторизації?

Під час входу в особистий кабінет пацієнта з використанням будь-якого е-кабінету пацієнтської інформаційної системи (ПІС), ви маєте погодитися надати ПІС доступ до інформації про себе, що міститься в центральній базі даних.
 

Це потрібно для використання функціональних можливостей ЕСОЗ – наприклад, для перегляду чи зміни своїх персональних даних. Після надання такого дозволу ПІС отримує ключ, який дозволяє їй працювати з вашими даними в ЕСОЗ.

Усі надані вами доступи можна переглянути у відповідному розділі е-кабінету, незалежно від того, яку ПІС ви використовуєте. Також ви можете у будь-який момент відкликати дозвіл, який раніше надали певній ПІС.

Якщо ви відкликаєте такий доступ – це означає, що ви припиняєте користуватися цим електронним кабінетом, доки знову не авторизуєтеся через нього та не погодитеся надати доступ.

Скасування доступу жодним чином не впливає на ваші дані в системі (зокрема, на чинну декларацію з лікарем) чи ваші права користувача. Це стосується виключно доступу конкретної пацієнтської інформаційної системи до ваших даних.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?