Підтримка електронного кабінету ЕСОЗ

З питань взаємодії зі своїми персональними даними, їх зміни чи дублювання в ЕСОЗ, якщо у вас є пропозиції чи ви хочете повідомити про технічну проблему в е-Кабінеті ЦБД ЕСОЗ – зверніться до технічної підтримки Національної служби здоровʼя України.

З яких питань звертатися за підтримкою?

– Видалення дублюючого запису про мене в ЕСОЗ

– Як змінити мій РНОКПП в ЕСОЗ

– Не вдається увійти в е-Кабінет ЦБД ЕСОЗ

– Не вдається змінити свої персональні дані в ЕСОЗ

– Не вдається підтвердити зміну своїх персональних даних

– Маю зауваження/пропозиції щодо покращення інтерфейсу е-Кабінету ЦБД ЕСОЗ

    Як звернутися

    при виникненні технічних проблем та питань у е-Кабінеті ЦБД ЕСОЗ – створіть запит з типом “Технічні питання”

    якщо питання пов’язане з вашими персональними даними (інформацію про вас задубльовано, потрібно змінити РНОКПП тощо) – створіть запит з типом “Контекстні питання”