Як змінити свій РНОКПП у моєму записі через кабінет пацієнта?

Якщо при реєстрації в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ) лікар не вніс ваш РНОКПП або ви тільки його отримали, ви можете його внести у своєму особистому кабінеті пацієнта.


Проте, якщо у вашому записі уже містяться відомості про РНОКПП, змінити їх через особистий кабінет неможливо, адже ці дані підлягають автоматичній верифікації системою. 


Якщо ваш РНОКПП внесено до ЕСОЗ некоректно – подайте відповідне звернення до служби підтримки.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?