Як змінити свій номер телефону у моєму записі через кабінет пацієнта (контактний та екстрений)?

1. Передусім необхідно авторизуватися у своєму особистому кабінеті. 

2. Перейдіть у розділ, який передбачає оновлення/зміну даних пацієнта*.

3. Змініть номер телефону на коректний.

4. Підтвердіть зміну своїх персональних даних електронним підписом.

Зауважте, що це орієнтовний опис кроків, оскільки зовнішній вигляд кожної платформи, назви розділів та полів, можуть відрізнятися.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?