Як змінити свій номер телефону у моєму записі через кабінет пацієнта (для отримання сповіщень від ЕСОЗ)?

1. Передусім необхідно авторизуватися у своєму особистому кабінеті. Якщо до цього ви не були зареєстровані в ЕСОЗ, система запропонує пройти реєстрацію.

2. Перейдіть у розділ, який передбачає оновлення/зміну даних пацієнта*.

3. Змініть номер телефону на коректний та підтвердіть зміни.

Зауважте, що це орієнтовний опис кроків, оскільки зовнішній вигляд кожної платформи, назви розділів та полів, можуть відрізнятися.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?