Як переглянути запити на декларації, які були створені раніше лікарями?

Запит на декларацію – це початковий етап процесу подання декларації, який не був завершений з тих чи інших причин. Щоби переглянути усі активні запити на декларації необхідно:


1. Передусім необхідно авторизуватися у своєму особистому кабінеті.

2. Перейдіть у відповідний розділ, який передбачає роботу з запитами на декларації*.

3. Перегляньте історію запитів.


Для завершення процесу подання декларації необхідно підтвердити дію своїм електронним підписом. Якщо пацієнт змінив своє рішення –  відхилити запит. Зверніть увагу, що якщо протягом певного часу із запитом не відбувається жодних дій (тобто він не був ні підтверджений, ні спростований) – він буде відхилений автоматично.


Якщо лікар, якому ви подаєте декларацію, уже має перевищений оптимальний обсяг практики (тобто кількість поданих декларацій більша за рекомендовану — 2000 для терапевта, 1800 для сімейного лікаря та 900 для педіатра), лікар має підтвердити ваш запит для завершення процесу.


У такому випадку лікар може підтвердити або відхилити ваш запит. Якщо запит буде відхилено, декларація не створюється і не вважається поданою.

Зауважте, що це орієнтовний опис кроків, оскільки зовнішній вигляд кожної платформи, назви розділів та полів, можуть відрізнятися.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?