Чому в кабінеті пацієнта вказано, що моя декларація з лікарем припинена?

Якщо пацієнт дізнався, що дія його декларації з лікарем була припинена не з його ініціативи, ймовірно, це сталося тому, що лікар звільнився. Про таку ситуацію медичний заклад зобов’язаний попередити пацієнта –  телефоном, на сайті тощо.


Пацієнт може подати декларацію будь-якому іншому лікареві, який працює в медичному закладі, що має договір з НСЗУ. Це можна зробити безпосередньо в кабінеті пацієнта. 

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?