Чому в кабінеті немає моїх медичних даних?

На поточному етапі впровадження переглянути всі свої медичні дані неможливо. Така можливість буде впроваджуватися на подальших етапах розвитку особистого кабінету. Наразі усі користувачі можуть переглядати та управляти своїми персональними даними і деклараціями.


Пацієнт може отримати свою медичну інформацію, яка внесена про нього в ЦБД ЕСОЗ, одним зі способів:

  • у свого сімейного або лікуючого лікаря після надання такому лікарю згоди на доступ до запитуваної інформації пацієнт може отримати відомості щодо медичної інформації про себе;
  • у Національній службі здоров’я України, надіславши запит через форму або листом на адресу: 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, 19.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?