- Якщо ще недавно у вас був законний представник, який робив дії від вашого імені (батьки, опікуни тощо) – переконайтеся, що ваш законний представник не подавав декларацію від вашого імені раніше.
- Якщо ви не подавали декларацію лікарю – зверніться за роз’ясненням безпосередньо до лікаря або керівника медзакладу. В такому випадку звертаємо увагу: подібні дії неправомірні без згоди пацієнта.
Адже подання декларації – це процес який ініціюється пацієнтом після прийняття ним рішення про вибір лікаря.
- Ви можете подати нову декларацію про вибір лікаря і попередня декларація припинить дію автоматично. Також ви можете припинити дію цієї декларації через особистий кабінет пацієнта без подання нової. Проте памʼятайте: ваш сімейний лікар – це координатор вашого здоровʼя, який завжди поруч, щоб за потреби проконсультувати вас, виписати е-Рецепт, е-Направлення чи створити Медичний Висновок.
- Ви маєте право звернутися до НСЗУ з офіційною скаргою через форму у розділі “Громадянам” на сайті (https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam) або за номером кол-центру НСЗУ 16-77.