Перегляд та зміна персональних даних
- Що робити, якщо у кабінеті пацієнта вказана інформація про декларацію, яку я не подавав/ла цьому лікареві?
- Я втратив телефон, на номер якого була “задекларована” моя сімʼя
- Я змінив/ла своє ПІБ – як самостійно змінити дані в ЕСОЗ?
- Як змінити номер паспорту у моєму записі через кабінет пацієнта?
- Як змінити прізвище у моєму записі через кабінет пацієнта?
- Як змінити свій номер телефону у моєму записі через кабінет пацієнта (для отримання сповіщень від ЕСОЗ)?
- Як змінити свій номер телефону у моєму записі через кабінет пацієнта (контактний та екстрений)?
- Як змінити свій РНОКПП у моєму записі через кабінет пацієнта?
- Як змінити свої дані в ЕСОЗ після отримання нового документу, який посвідчує особу (паспорт громадянина, посвідка на проживання тощо)?
- Які дані про мене доступні в особистому кабінеті пацієнта?
Інші розділи питань:
-
Авторизація (вхід) в особистий кабінет пацієнта
-
Загальні питання
-
Захист данних пацієнта
-
Пацієнтські інформаційні системи
-
Перегляд та управління деклараціями
-
Пошук лікаря та подання декларації
-
Реєстрація в кабінеті пацієнта