Підтримка
Підтримка пацієнтських інформаційних систем
Якщо у вас виникли технічні труднощі в пацієнтській інформаційній системі, яку ви обрали – зверніться до її служби підтримки
З яких питань звертатися за підтримкою?
- – Проблеми з входом до кабінету (помилки, технічні збої)
- – Не вдається подати декларацію лікареві
- – Не працює пошук лікаря чи відсутня інформація про лікаря
- – Не працює функціонал кабінету (наприклад, кнопки, навігація, завантаження файлів тощо)
- – Маю зауваження/пропозиції щодо покращення інтерфейсу електронного кабінету
Як звернутися
Знайдіть посилання на підтримку в електронному кабінеті
Перейдіть до розділу “Підтримка”, якщо такий зазначений в інтерфейсі вашої пацієнтській інформаційній системі та залиште своє звернення у зазначеному каналі підтримки.
Якщо не вдається знайти інформацію про підтримку
- Знайдіть назву пацієнтської інформаційної системи, яку ви використовуєте на головній сторінці цього порталу та клікніть на відповідний логотип
- На сторінці пацієнтської інформаційної системи ви знайдете інформацію про цю платформу, контактні дані та канали підтримки
- Перейдіть на сайт/канал підтримки електронного кабінету та залиште своє звернення
Зверніть увагу: кожна пацієнтська інформаційна система може забезпечувати технічну підтримку у свій спосіб — через онлайн-форму зворотного звʼязку, телефон, чат або інші канали. Рекомендуємо ознайомитись з детальнішою інформацією щодо підтримки на сторінці обраної вами платформи