Підтримка пацієнтських інформаційних систем

Якщо у вас виникли технічні труднощі в пацієнтській інформаційній системі, яку ви обрали – зверніться до її служби підтримки

З яких питань звертатися за підтримкою?

  • – Проблеми з входом до кабінету (помилки, технічні збої)
  • – Не вдається подати декларацію лікареві
  • – Не працює пошук лікаря чи відсутня інформація про лікаря
  • – Не працює функціонал кабінету (наприклад, кнопки, навігація, завантаження файлів тощо)
  • – Маю зауваження/пропозиції щодо покращення інтерфейсу електронного кабінету

Як звернутися

Перейдіть до розділу “Підтримка”, якщо такий зазначений в інтерфейсі вашої пацієнтській інформаційній системі та залиште своє звернення у зазначеному каналі підтримки.

  • Знайдіть назву пацієнтської інформаційної системи, яку ви використовуєте на головній сторінці цього порталу та клікніть на відповідний логотип
  • На сторінці пацієнтської інформаційної системи ви знайдете інформацію про цю платформу, контактні дані та канали підтримки
  • Перейдіть на сайт/канал підтримки електронного кабінету та залиште своє звернення

Зверніть увагу: кожна пацієнтська інформаційна система може забезпечувати технічну підтримку у свій спосіб — через онлайн-форму зворотного звʼязку, телефон, чат або інші канали. Рекомендуємо ознайомитись з детальнішою інформацією щодо підтримки на сторінці обраної вами платформи