Підтримка
Підтримка електронного кабінету ЕСОЗ
З питань взаємодії зі своїми персональними даними, їх зміни чи дублювання в ЕСОЗ, якщо у вас є пропозиції чи ви хочете повідомити про технічну проблему в е-Кабінеті ЦБД ЕСОЗ – зверніться до технічної підтримки Національної служби здоровʼя України.
З яких питань звертатися за підтримкою?
– Видалення дублюючого запису про мене в ЕСОЗ
– Як змінити мій РНОКПП в ЕСОЗ
– Не вдається увійти в е-Кабінет ЦБД ЕСОЗ
– Не вдається змінити свої персональні дані в ЕСОЗ
– Не вдається підтвердити зміну своїх персональних даних
– Маю зауваження/пропозиції щодо покращення інтерфейсу е-Кабінету ЦБД ЕСОЗ
Як звернутися
при виникненні технічних проблем та питань у е-Кабінеті ЦБД ЕСОЗ – створіть запит з типом “Технічні питання”
якщо питання пов’язане з вашими персональними даними (інформацію про вас задубльовано, потрібно змінити РНОКПП тощо) – створіть запит з типом “Контекстні питання”