Я втратив телефон, на номер якого була “задекларована” моя сімʼя

Номер телефону – необхідна умова для використання багатьох можливостей ЕСОЗ. Проте, без паніки! Ви можете в будь-який момент змінити номер телефону через свій особистий кабінет пацієнта. 


Як це зробити:

  1. Увійдіть у свій особистий кабінет.
  2. Перейдіть у розділ для оновлення даних пацієнта*.
  3. Внесіть новий номер телефону та підтвердіть зміни.

Зверніть увагу: інтерфейс кожної платформи може виглядати по-різному, тому назви розділів і полів можуть відрізнятися.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?