Не вдається увійти в кабінет пацієнта через наявність дублюючого запису – що робити?

Якщо під час авторизації або реєстрації в ЕСОЗ знайдено більше одного запису про пацієнта, то увійти в кабінет буде неможливо. Система сповістить про помилку з вказанням причини – неможливо однозначно ідентифікувати наявного пацієнта в системі.


За наявності помилки необхідно звернутися до НСЗУ для уточнення персональних даних створивши заявку на порталі підтримки. Можливо, в системі виникли дублі даних про пацієнта через помилку при внесенні інформації в ЕСОЗ або через зміну персональних даних (наприклад, ви змінили прізвище та документи і лікар зареєстрував вас заново або  якщо пацієнт до 14 років був зареєстрований за свідоцтвом про народження, а потім отримав паспорт і був зареєстрований повторно).

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?