Чому я не можу увійти у свій особистий кабінет пацієнта?

Якщо ви не можете увійти у свій особистий кабінет пацієнта, існує кілька причин, зокрема:

  • При авторизації запис про пацієнта не знайдено – у такому разі перейдіть до реєстрації (система запропонує автоматично);
  • електронний підпис та дані, які ви вказали при реєстрації, не співпадають;
  • неможливо однозначно ідентифікувати пацієнта – скоріше за все ваш запис в Реєстрі пацієнтів задубльовано – необхідно звернутися до підтримки НСЗУ за посиланням;
  • невідповідний вік пацієнта, адже авторизуватися можуть пацієнти від 14 років, а зареєструватися – пацієнти старше 18 років, а також пацієнти віком 14-18 років, які набули цивільної дієздатності.

Актуальні питання

  • Чи можу я потрапити у свій кабінет пацієнта, якщо я не зареєстрований/а в ЕСОЗ?
  • Як підійти до вибору лікаря/закладу для подання декларації?
  • Які цифрові можливості будуть доступні надалі в кабінеті пацієнта?